LIDL România a anunţat că pregăteşte o schimbare a produselor din oferta sa, trecând la o abordare pe bază de plante şi una mai sănătoasă. E un trend regăsit tot mai des în ultima vreme, la nivel global şi european. Ce se schimbă aflaţi mai jos.
Aflaţi din start că LIDL va creşte ponderea proteinelor vegetale în produsele sale, afectând clienţii din România şi alte 30 de ţări. Decizia face parte dintr-un plan global cu privire la provocările aduse de schimbările climatice şi alimentaţia nesănătoasă. Compania LIDL vrea ca până în 2030 să aibă 20% dintre produse pe bază de plante.
Se va concentra pe cereale integrale şi surse de proteine vegetale. LIDL vrea să reducă dependenţa de carne, ouă şi peşte. Doi piloni esenţiali fac parte din nouă strategie: cerealele integrale şi proteinele vegetale. LIDL vrea ca până în 2030 20% din totalul cerealelor vândute să fie cereale integrale, iar la fiecare categorie relevantă să existe cel puţin o opţiune bazată pe cereale integrale.
Va folosi tot mai des şi surse de proteine vegetale, ca leguminoasele, nucile şi seminţele, în locul produselor de origine animală. LIDL a promis şi că va face mai ieftine produsele sale vegane, pentru a sprijini un stil de viaţă mai sănătos.