Annabella este următorul lanţ de magazine de urmărit pe plan local, deoarece au planuri mari de extindere. Business românesc, deţinut de soţii Dorina şi Dan Mutu, acest lanţ se extinde la Bucureşti cu 17 unităţi.
Annabella a preluat 87 de locaţii de la Mega Image şi Profi, deci are planuri mari. Răspândirea unităţilor din Capitala acoperă binişor centrul şi periferia. Văd magazine pe Calea Victoriei, la Mihai Bravu, la Unirea, dar şi în zona IKEA Pallady sau în Pantelimon şi Voluntari. Annabella va depăşi 200 de magazine la nivel naţional în 2025 şi îşi va extinde mult amprenta teritorială.
Retailerul provine din Vâlcea şi îşi face intrarea în Bucureşti, Timişoara, Oradea, Cluj-Napoca, Constantă şi Ploieşti.
La final de an 2024, Annabella era al treilea cel mai mare jucător independent de pe piaţa locală de retail, cu o cifră de afaceri de 683 de milioane de lei. Asta însemna o creştere de 13% faţă de 2023. Ca profit, compania a înregistrat un net de 22 de milioane de lei, în scădere cu 25% faţă de anul anterior.
Trebuie spus ca reţeaua operează magazine în formate variate: Annabella A-Z, Annabella Zilnic, Annabella Standard (cu suprafeţe între ~200 mp şi ~1.800 mp) în judeţele Vâlcea, Argeş, Olt, Dâmboviţa.









