Microferma OgradaVerde a obţinut 300.000 de euro din produsele proprii vândute în 2020, preconizează creştere de 20% în 2021

0
957

Ne place să aflăm că se mişcă lucrurile în segmentul agroalimentar din România, iar astăzi avem pentru voi povestea unei microferme, cunoscută drept OgradaVerde. Acest business care comercializează online carne de pui, curcan şi produse derivate de la animale hrănite 100% natural a încheiat anul 2020 cu afaceri de 300.000 de euro, o creştere de 27% faţă de 2019.

Pentru 2021 se preconizează o creştere de 20%, iar primul trimestru al acestui an s-a încheiat deja cu o cifră de afaceri de 95.000 de euro, continuând trendul ascendent din 2020. În următoarele luni se va merge pe conceptul fidelizării bazei de clienţi care caută produse din carne provenite de la animale crescute şi hrănite natural. Există şi o mai mare deschidere în rândul românilor către adopţia unui stil de viaţă bazat pe eliminarea din alimentaţie a ingredientelor nocive.

Microferma se află în Breaza, judeţul Prahova şi a generat vânzări online pozitive având în vedere contextul pandemic. În 2019 valoarea coşului mediu de cumpărături era de 220 de lei, iar în primele două trimestre din 2020 a crescut la 270 de lei. Apoi în toamna anului trecut ajungea la 340 de lei. Cei care cumpără produse de pe OgradaVerde.ro se încadrează în grupa de vârsta 24-45 de ani, au studii superioare şi venituri peste medie, dar şi o cultură dezvoltată cu privire la alimentaţie. Un procent însemnat, peste 75% sunt părinţi care doresc să asigure o alimentaţie sănătoasă celor mici.

1 din 3 clienţi comandă de cel puţin 2 ori pe lună şi consumă frecvent produse proaspete din carne de pasăre. În acest moment portofoliul de produse comercializate de microferma OgradaVerde include 16 produse proprii şi aproximativ 250 de produse de la parteneri, producători locali, care folosesc ingrediente şi materie primă 100% naturale. Coşul mediu include 7 produse, iar pe primele locuri în preferinţele de achiziţie rămân produsele Ograda Verde, mai precis carnea de pui, apoi cea de curcan şi cele lactate.

Pentru 2021 planurile acestui business includ o consolidare de portofoliu, investiţii şi înnoirea flotei frigorifice.