TikTok vrea să deschidă restaurante în SUA, intrând într-un nou segment

0
898

Din ciclul „veşti la care nu ne aşteptam azi”, TikTok a anunţat intrarea pe piaţa restaurantelor, urmând a deschide unele în Statele Unite. Vor funcţiona în regim takeaway, deci clienţii vor putea lua mâncarea doar la pachet, eventual să comande acasă. Gigantul social media bazat pe clipuri tip lipsync e gata să se extindă pe o piaţă nu chiar prietenoasă, după ce Trump a încercat să interzică aplicaţia TikTok.

Anunţul cu privire la intrarea pe piaţa restaurantelor a venit pe 17 decembrie. Compania va lansa restaurantele prin platforma Virtual Dining Concepts şi va deschide locaţii TikTok Kitchen în diferite regiuni din SUA. Asta se va întâmpla începând cu luna martie 2022 şi acolo se vor găsi preparate şi reţete celebre de pe reţeaua de socializare, care au strâns milioane de vizualizări. Virtual Dining Concepts include chiar şi celebrităţi care vor găti, dar şi unele restaurante virtuale ale unor YouTuberi şi TikTokeri noi în domeniu ca MrBeast şi al său burger.

Fondatorul Robert Earl afirmă că 300 de restaurante TikTok vor fi deschise pe teritoriul SUA, cu alte peste 1000 deschise până la finalul anului următor. Se aşteaptă la un succes comparabil cu al lui Mr Beast Burger, care a fost bine primit de americani. Earl nu e deloc nou în business, el având în portofoliu şi restaurante ca Buca di Beppo şi Bertucci’s. Business-ul VDC (Virtual Dining Concepts) are sediul în Orlando, Florida şi oferă la cheie afaceri de tip „restaurant concept exclusiv cu livrare”. Pune la dispoziţie şi bucătăriile proprii.

Meniurile restaurantelor TikTok se vor schimba continuu în funcţie de trendurile virale de pe reţeaua de socializare. Rămâne de văzut ce va face TikTok cu dish-urile trademark, semnate de mari bucătari.