Lanţul de cafenele 5 to Go îşi continuă extinderea într-o nouă zonă: brandul autohton care se duela în panouri publicitare cu Starbucks la un moment dat a intrat în magazinele de retail. Veţi găsi băuturi pe bază de cafea de la 5 to Go la magazinele Mega Image din această lună.
Prima linie de produse dezvoltate special pentru segmentul retail a ajuns la Mega Image în ultimele săptămâni. Consumatorii care intră în magazinele lanţului belgian Mega Image vor găsi produse de tip ready to drink din gamele Espresso Macchiato, Cappuccino Macchiato şi Latte Macchiato. Ele se vor găsi ambalate în sticle de 230 ml şi deja au ajuns la 150 de unităţi Mega Image.
5 to Go lucrează la acest proiect din 2020, dar pandemia l-a întârziat. Produsele acestea sunt dezvoltate în Polonia, iar targetul este ca până în 2022 lanţul de cafenele din România să îşi impună o prezenţă la raft. Va fi dificil, cu produse Starbucks la Mega Image de câţiva ani, dar şi Costa intrând tot mai puternic pe retail, cu prezenţa la Auchan cu Coffee Cornere dedicate spre exemplu.
5 to Go a început să şi pivoteze, pregtind produse precum biscuiţi vegani fră zahăr şi fără gluten, cu conţinut ridicat de fibre. Vor sosi în 4 arome. Există 250 de cafenele în acest lanţ şi până la final de an ţinta este de 300. Accentul se va pune pe consoliderea pieţei din Capitală, dar şi dezvoltarea la nivel regional.