Pepsi schimbă designul sticlei sale pentru prima dată în 27 de ani

0
1040

Anul 2023 aduce şi un refresh pentru gigantul PepsiCo, care schimbă designul sticlei sale. Asta se întâmplă după 27 de ani de la ultima schimbare de design, iar Pepsi a lucrat cu Simonds Farsons Cisk pentru a crea noul look.

Simonds Farsons se ocupă de îmbutelierea produselor din portofoliul Pepsi-Cola din 1978 încoace. Noul design se aplică pentru sticlele de Pepsi, Pepsi Max, 7Up şi Mirinda. A se remarca spiralarea şi răsucirea sticlei, într-un vârtej ce aminteşte de o tornadă sau turnul din Babilon. Aparent publicul tânăr e atras de această abordare, una considerată tinerească.

PepsiCo a anunţat şi o strategie de a vinde sticle reutilizabile în proporţie de 20% în loc de 10% cât are acum până în 2030. Tot până în 2030 vrea să reducă cu 50% cantitatea de plastic folosit. Orice plastic nereciclat va dispărea până în 2040, cel puţin acesta e ţelul. Un design similar, răsucit va fi aplicat şi pentru PET-urile de 1.5 litri şi cele de 0.5 litri, din plastic.

Anunţul vine imediat după ce Coca-Cola Europacific Partners a anunţat că sticlele universale de 250 ml vor fi disponibile în Franţa pentru brandurile Fuze Tea, Tropico, Sprite, Fanta şi Minute Maid. Ele se pot cumpăra şi returna la hoteluri, restaurante, cafenele, unde vor fi dezinfectate şi reutilizate.