5 to go a vândut 15.6 milioane de produse pe bază de cafea în 2022; Iată „recensământul” produselor sale

0
474

5 to go, unul dintre cele mai de succes lanţuri de cafenele din Europa Centrală şi de Est a dezvăluit azi „recensământul” produselor sale pe bază de cafea vândute în 2022. Astfel, aflăm că anul 2022 s-a încheiat cu o cifră spectaculoasă pentru companie.

Brandul românesc lansat în urmă cu 8 ani a deschis 140 de cafenele noi în 2022, depăşind un total de 450 de unităţi, răspândite în 90 de oraşe. Cifra de afaceri a ajuns la peste 30 de milioane de euro la nivel de grup, fiind de două ori mai mare faţă de anul 2021 şi peste aşteptările setate la început de an. Creşterea se datorează expansiunii însemnate la nivel regional.

35 de oraşe noi au intrat pe harta 5 to go în anul 2022. Au avut loc şi creşteri la nivelul vânzărilor: 14.4 milioane de „ocazii de consum” au fost înregistrate, mai precis vizite la cafenele, cu 15.6 milioane de produse pe bază de cafea vândute şi 2.2 milioane de litri de lapte folosiţi. Un factor important în aceste rezultate este dezvoltarea gamei de retail, cu produse create exclusiv pentru acest canal, ducând la consolidarea notorietăţii brandului.

În 2023 planul este de a păstra ritmul de dezvoltare, lansând 150 de cafenele noi şi atingerea unei cote de piaţă de 55%. Nu mai puţin de 30 de oraşe noi vor avea acces la produsele 5 to go în acest an. Se pune accentul pe dezvoltarea regională, consolidarea prezenţei în retail, dar şi dezvoltarea gamei de produse bio şi vegane. Compania vine după un titlu important, ocupând locul 10 în topul european al lanţurilor de cafenele în 2021.

Are o cotă de piaţă de 48.8% în segmentul lanţurilor de cafenele din România.