Tuborg porneşte campania „Tuborg dă premii”, cu premii totale de 2.5 milioane de lei

0
902

Tuborg a început o nouă campanie de premii, cunoscută drept „Tuborg dă premii” şi care propune premii totale de 2.5 milioane de lei. Conceptul este „Deschide Tuborg, deschide o vară de premii”, iar promoţia de anul acesta are loc între 19 mai şi 30 septembrie.

Premiile sunt mai mari decât la campaniile trecute şi vorbim aici despre 2 apartamente, 3 autoturisme Mercedes Benz A-Class, dar şi 4 vouchere de vacanţă, la care se adaugă premii săptămânale. Acestea constă în 38 de boxe portabile şi 19 telefoane inteligente. În plus consumatorii pot câştiga instant 60.000 de premii, care constă în pachete din berea preferată.

Produsele participante la campanie sunt Tuborg regular la sticlă de 0.5 litri, 0.33 litri, 0.75 litri şi doză de 0.5 litri. La concurs te înscrii astfel: cumperi produsul, trimiţi prin SMS la 1878 sau înscrii pe www.tuborg.ro codul de sub cheiţa dozei sau capacul sticlei.

„Tuborg este un brand cu spirit tânăr şi explorator, care a ținut întotdeauna pasul cu tendințele. Campania națională Tuborg Dă premii ne consolidează legătura cu consumatorii loiali, cărora le răsplătim fidelitatea, oferindu-le premii relevante și aspiraționale.

Pentru că a da tonul este un angajament și o promisiune a mărcii, anul acesta, într-o perioadă în continuare dificilă din punct de vedere economic, am crescut numărul și valoarea premiilor oferite. Încă de la startul campaniei s-au văzut rezultate foarte bune, lucru care ne bucură, ne încurajează şi ne motivează să continuăm să venim cu mai multe surprize pentru consumatori şi pe viitor. Şi vara aceasta Tuborg dă tonul şi vom continua să dăm tonul, an de an!” a declarat Mihaela Hristea, Vicepreședinte Marketing Tuborg România.

Puteţi consulta regulamentul concursului aici.