McDonald’s va dezvolta meniurile Happy Meal în 120 de ţări pentru a promova lectura şi viaţa sănătoasă

0
3061

McDonald’s şi-a anunţat în această săptămână intenţia de a dezvolta meniurile sale Happy Meal, cu o serie de obiective stabilite pentru 120 de ţări de pe glob. Intenţia este de a sprijini familiile de pe tot globul prin intermediul Fundaţiei pentru Copii Ronald McDonald’s.

Până în 2022 compania va dezvolta acest meniu în 120 de ţări, oferind produse bazate pe ingrediente simple şi comunicând transparent informaţiile nutriţionale. În 2013 lanţul de restaurante fast food încheia un parteneriat cu asociaţia non profit Alliance for a Healthier Generation (Healthier Generation), urmând a dezvolta un plan pentru cele mai mari 20 de pieţe de pe glob.

Ideea era de a creşte consumul de fructe, legume, apă şi lactate slabe în grăsimi. Odată cu noul parteneriat Happy Meal pentru 2022, 5 obiective sunt propuse:

  1. Oferirea unor meniuri echilibrate
  2. Ingrediente simple
  3. Transparenţa în informaţii nutriţionale pentru meniurile Happy Meal
  4. Comunicare responsabilă
  5. Utilizarea unei comunicări inovatoare pentru creşterea vânzărilor de produse care conţin ingredientele recomandate pentru Happy Meal

McDonald’s a demarat şi programul „Happy Meal Readers”, prin care promovează lectura în rândul familiilor. Astfel a distribuit 370 de milioane de cărţi în Happy Meal din 2001 până azi. Copiii din peste 100 de ţări vor putea alege la fiecare meniu Happy Meal câte o carte sau jucărie până în 2019. Fundaţia pentru Copii Ronald McDonald ajută şi copiii internaţi în spitale prin proiecte de caritate.

Au oferit şi 2.4 milioane de nopţi de cazare în cartiere şi comunităţi de pe tot globul.