Auchan vine în întâmpinarea Zilei Naţionale a României, atrăgând atenţia asupra brandurilor autohtone. Face asta prin Clubul Mărci Emblematice Româneşti, care scot în evidenţă produsele şi preparatele locale. În unele cazuri e vorba despre mărci ce datează şi de mai bine de un secol.
Peste 15 mărci româneşti active pe piaţa locală au un istoric de peste 100 de ani. DIn sutele de mărci de bunuri de larg consum înfiinţate în România înainte de 1989, aproximativ 50 se mai află şi azi la raft. Cele mai multe sunt cele din gamele de bere, urmate de bunuri alimentare şi vinuri. Sunt acoperite categorii ca dulciuri, mezeluri şi produse de carne, cosmetice, băuturi răcoritoare, lactate sau detergenţi. Jumătate dintre mărci au ajuns şi la nivel internaţional.
Clubul Mărci Emblematice Româneşti include pentru început peste 30 de mărci renumite locale. Iată-le:
Băneasa, Dacia Plant, Făgăraş, Kandia, Măgura, Plafar, Poiana, Rom, SanoVita, Scandia, Unisol (Băcănie), Bergenbier, Borsec, Bucegi, Bucovina, Ciucaş, Cotnari, Timişoreana, Ursus, Zarea (Băuturi), Albalact, Napolact (Brânzeturi si Lactate), Caroli, Cris-Tim, Matache Măcelaru (Mezeluri), Dero, Doina, Farmec, Gerovital, Loncolor, Nufăr, Triumf (Detergenti şi produse de îngrijire personală).
Pe viitor vom vedea mai multe mărci adăugate, atât vechi, cât şi noi. Printre cele mai vechi se numără Kandia, datând din anul 1890, dar şi Rom din 1964 sau Măgura din 1977. Napolact este de asemenea mai veche de 10 de ani, dar s-a adaptat vremurilor, cu specialităţi Bio sau Iaurt Cremos De-al Nostru. Magazinele Auchan au deja zone dedicate brandurilor româneşti şi le puteţi descoperi pe cele speciale până pe 2 decembrie în acele zone.
Auchan România are în portofoliu de hipermarketuri Auchan, 5 supermarketuri Auchan şi o reţea de 26 de magazine de proximitate MyAuchan.