Franchwise aduce 20 de proiecte de francizare în Transilvania printr-un parteneriat cu Eatvisory

0
907

Cine vrea să deschidă un restaurant și să meargă la sigur, fără a porni complet de la zero, poate investi într-o franciză. Un jucător de pe piață locala cu planuri mari în aceasta zona este Franchwise, care își extinde prezența pe piața din Transilvania printr-un parteneriat cu Eatvisory. Acesta implică 20 de proiecte noi de francizare în următorul an.

Franchwise va pune la dispoziția businessurilor din Transilvania metodologia de francizare dezvoltata în 10 ani de activitate. Ea a fost deja testată și aplicată de peste 50 de companii locale și internaționale. Franchwise este cea mai mare companie specializată în consultanță în domeniul francizelor din România și a anunțat un parteneriat cu firma Eatvisory, pentru a dezvolta piața de francize din Transilvania, pe zona de Food & Beverage. Este estimat un număr de 20 de clienți noi pe piață din Transilvania în următorul an.

Extinderea Franchwise în Transilvania se face în contextul în care interesul antreprenorilor de a își franciza afacerea a crescut mult. Clujul reprezintă un model pentru antreprenorii români care vor să își francizeze afacerea. Ca exemplu pozitiv avem SaladBox și Noodle Pack, care provin de acolo.

Eatvisory a ajutat până acum 180 de afaceri din zona HoReCa să își dezvolte tipuri variate de servicii, precum management de locație, management financiar, Menu Engineering, până la crearea de concepte noi, promovarea lor prin servicii de marketing și deschiderea de locații noi. Colaborarea acestor doua companii vine în contextul în care zona antreprenoriala și sectoarele Food & Beverage sunt într-o efervescență și maturizare, în ciuda scăderii lor cu 30% din cauza pandemiei. Antreprenorii doresc să își reconstruiască businessurile sau să le duca la următorul nivel. Multiple modele noi de franciză vor fi lansate pe piața românească în al doilea semestru din 2021.

Clujul este considerat pivotal pentru evoluția proiectelor de franciză, de acolo venind Salad Box, care are 40 de unități, Noodle Pack, cu 22 de filaile la nivel national. Rețeaua DAbo Doner este lansata în Sibiu și a ajuns recent în Londra. Lanțul de cafenele Meron s-a extins de asemenea la 17 unități la nivel national. Un alt exemplu este restaurantul Marty’s care s-a extins în afara Clujului cu o unitate în Sun Plaza, mall din București.