Hotelul Star Wars e gata de deschidere; Cazarea pe 2 nopţi costă 5000 de dolari

0
700

Dacă hotelul KFC nu v-a stârnit imaginaţia îndeajuns, staţi să vedeţi ce a pregătit Disney. Hotelul tematic Star Wars e gata de deschidere, iar două nopţi de cazare costă de la 4899 dolari în sus. Pe numele său complet Star Wars: Galactic Starcruiser Hotel, această clădirea fabuloasă vrea să îţi vândă de fapt o experienţă imersivă în stil Westworld.

E practic o extensie a parcului tematic Disney Galaxy’s Edge şi îţi oferă 2 zile de aventură Star Wars interactivă. Veţi dormi în camere cu tematică Star Wars, mânca şi bea preparate inspirate de legendarul univers şi chiar veţi lua contact cu actori din franciză. Preţul de mai sus se aplică pentru o cabină entry level, iar dacă vrei o suită mai spaţioasă, pentru mama, tata şi doi copii ajungi să plăteşti 5999 dolari pe şedere (2 nopţi, mâncare, băutură şi o vizită în Hollywod Studios Disney Park).

Mai jos vedeţi şi câteva preparate specifice Star Wars: Bubo Wamba Family Farms Blue Milk, supe, sandvişuri, salate asortate, iar la cină creveţi şi alte preparate marine decorate cu culori fistichii (cu ajutorul curacao de exemplu) şi norişori pe care plutesc fructe exotice ca rhambutan şi dragonfruit.

Dacă totul merge bine, hotelul se va deschide în primăvara lui 2022, poate chiar pe 4 mai, sărbătoarea tradiţională Star Wars, May the Fourth. Star Wars: Galactic Starcruiser este un proiect la care s-a lucrat mai bine de 5 ani şi jumătate. Veţi ajunge pe puntea navei Starship Halcyon, pe planeta Batuu în cadrul parcului tematic şi chiar zbura pe Millennium Falcon în misiunea Smuggler”s Run. Veţi participa şi la Rise of the Resistance şi evita soldaţii First Order.

Poţi să alegi să te implici activ în poveste sau să fii doar privitor. Poţi participa la lecţii de dueluri cu săbii laser şi poţi influenţa modul în care se desfăşoară povestea şi chiar să te alături băieţilor buni sau răii, First Order sau Rezistenţă. Disney pune la bătaie şi un Avengers Campus Marvel, deschis în Disneyland, California pe 4 iunie. Gigantul american încearcă să recupereze din veniturile pierdute pe perioada pandemiei, când parcurile de distracţie au fost închise şi marile filme Marvel nu au putut aduce public în cinematografe.