În aceste zile Freshful by eMAG aniversează 2 ani de existenţă şi odată cu acest prag ne informează cu privire la evoluţia sa în aceşti 2 ani. Aflăm că în această perioadă proiectul a generat 1.1 milioane de livrări, iar cele mai comandate produse au fost fructele şi legumele.
Freshful a lansat şi o secţiune de reţete, unde utilizatorii găsesc peste 110 preparate simple, uşor de făcut de oricine. Aflaţi şi că există un buget alocat de către clienţii recurenţi de 1250 de lei pentru achiziţiile din platformă. Freshful este primul hipermarket 100% online din România şi vine după 2 ani de existenţă cu comenzi de peste 38 de milioane de produse.
În total s-au comandat prin platformă 1850 de tone de fructe şi legume proaspete. Pentru 2023 Freshful by eMAG estimează dublarea cifre de afaceri şi a numărului de clienţi comparativ cu anul 2022. În aceşti doi ani, proiectul eMAG a investit în logistică, pentru a eficientiza livrările. Şi-a mărit echipa operaţională, astfel că din 700 de angajaţi, 550 sunt responsabili cu comenzi şi livrare.
Freshful poate asigura acum un flux de 4000 de comenzi pe zi, iar în perioadele aglomerate suplimentează resursele. A crescut şi flota de maşini pentru livrare până la 180 de vehicule.
Campanie aniversară
Freshful by eMAG aniversează 2 ani cu o campani specială pentru clienţii din platformă. Începând de azi, 16 octombrie, timp de 2 săptămâni într-o secţiune dedicată a aplicaţiei se va afla un produs la preţ special.