Google şi McDonald’s aduc AI-ul în preferinţele noastre pentru burgeri

0
306

Inteligenţa artificială e gata să ajungă şi la McDonald’s, care a anunţat un parteneriat cu Google, care va aduce AI-ul în experienţa McDo. Google şi McDonald’s au confirmat parteneriatul, care va intra în vigoare din 2024.

Începând de la anul, hardware-ul şi software-ul din mii de locaţii va primi un upgrade. Lanţul american de restaurante va folosi tehnologia pentru a analiza cantităţii uriaşe de date şi a optimiza serviciul său. Chiar dacă ne-am săturat să tot auzim de AI, de la ChatGPT la Bard, el este peste tot în ziua de azi.

Acum McDonald’s primeşte acces la resursele Google Cloud, hardware, data şi AI pentru a îşi îmbunătăţi business-ul. Lanţul fast food consideră că utilizarea tehnologiei Google îi va permite să accelereze inovaţia şi să ofere experienţe mai bune pentru clienţi şi angajaţi. Începând din 2024, kiosk-urile unde comanzi mâncare şi aplicaţiile pentru mobil vor integra mecanisme de analiza AI.

Vor fi anticipate astfel preferinţele şi nevoile clienţilor, chiar înainte ca acestea să apară. Algoritmii îşi vor da seama ce produse vrei înainte să le vrei şi vor sugera ceea ce e cel mai probabil să comanzi, pentru a face totul mai rapid.

Google vrea şi să folosească un Large Language Model şi recunoaştere vocală la drive through-uri.