Ne apropiem cu paşi rapizi de finala Champions League, care are loc în 2024 pe 1 iunie, iar evenimentul se desfăşoară pe stadionul Wembley din Londra. Heineken România şi Uber au lansat astfel o colaborare pentru fanii înfocaţi ai fotbalului, care vor primi o experienţă VIP la marea finală.
Indiferent de sex, vârstă, job, înfăţişare sau stil de viaţă, Heineken România le-a pregătit fanilor fotbalului o seară specială şi o experienţă exclusivă. Totul începe de când pleacă de acasă şi până când se întorc pentru a sărbători victoria echipei preferate. În seara finalei UEFA Champions League, cu 90 de minute înainte de debutul meciului şi până în minutul 30 al primei reprize veţi găsi în aplicaţia Uber un nou produs.
Se numeşte „Champions Cruise” şi va fi vizibil persoanelor din Bucureşti care îşi vor seta destinaţia Berăria H, TRICKSHOT Promenada, Urban House sau un loc din apropierea celor 3 locaţii predefinite de vizionare a meciului. Fanii care aleg opţiunea aceasta vor fi preluaţi gratuit cu o maşină premium, din categoria Black, personalizată şi accesorizată de către Heineken România. Va fi echipată şi cu surprize, iar autoturismul de lux va conduce suporterii către una dintre locaţiile prestabilitate.
Totul pentru a viziona finala UEFA Champions League într-o atmosferă specială, alturi de alţi fani. Li se vor alătura Camelia Bălţoi, Ionuţ Rusu şi Răzvan Raţ. Vă puteţi înscrie la concursurile organizate pe paginile lor de Instagram de altfel: Camelia, Răzvan şi Ionuţ. Chiar ei vă vor prelua de acasă în Uber.
Detalii aveţi aici.