LIDL România lansează campania „Dă skip la ore de gătit”, pentru produsele Chef Select

0
1120

Începând cu data de 4 martie LIDL România a dat startul campaniei „Dă skip la ore de gătit. Gata pregătit. Gata de servit” dedicată Chef Select. Aceasta este o gamă/ marca proprie de produse tip convenience, care include 50 de produse gata de servit, economisind timpul petrecut în bucătărie.

Gătitul acasă a devenit noul normal în ultimul an şi toată lumea caută reţete pe Google, aşa cum am şi aflat în acest articol. Produsele de tip convenience împacă toate bugetele şi timpul redus pe care îl avem la dispoziţie totuşi. Gama Chef Select, de la Lidl oferă produse care pot fi consumate pe loc, de la sandvişuri la salate gata preparate sau produse gata de servit. E vorba despre zacuscă, humus, fasole bătută, dar şi deserturi. Exemple sunt prăjituri, torturi, tarte şi multe altele.

Gama conţine şi produse ce necesită o minimă preparare, precum diferite aluaturi, o varietate de paste, musaca şi produse de patiserie congelate. Acestea vă permit să gătiţi mai rapid decât luând de la zero reţetele. Gama Chef Select se află în România în portofoliul Lidl din anul 2014. Iată şi câteva exemple de noi preparate de acest tip cu oferte speciale:

  • guacamole: 7.99 lei
  • humus cu ardei capia şi măsline: 4.99 lei
  • lasagna: reducere de la 8.49 lei la 5.49 lei
  • tort cu ciocolată şi aromă de vanilie: 20.99 lei (reducere de la 29.99 lei)

LIDL are şi un concurs pentru clienţii săi. În perioada 4 martie – 28 martie, cumpărăturile de peste 70 de lei care conţin minim un produs din gama Chef Select pot aduce premii clienţilor, printre care o maşină de spălat vase sau un robot aspirator.