Magnum, unul dintre cele mai apreciate branduri de îngheţată din lume a ţintit spre trendul vegan, lansând două specialităţi vegane în ultimele zile. Ele au debutat în SUA, Australia şi Marea Britanie şi sunt gândite pentru cei care nu consumă lactate.
Există două variante, Classic şi Almond, iar intrarea lor în Europa s-a făcut prin Suedia. Punctul de pornire este o bază de vanilie, realizată împreună cu ulei de nucă de cocos şi proteină de mazăre, plus un strat de ciocolată fără lactate aplicată peste. Batoanele de îngheţată Magnum Non-Dairy sunt disponibile acum la supermarketuri, cu preţul sugerat de 5 dolari.
Fermierii australieni au început deja să protesteze, declarându-se îngrijoraţi de aceste produse. Aparent noile specialităţi Magnum ar fi fost promovate incorect ca produse pe bază de lactate. În Australia există o legislaţie conform căreia nu ai voie să denumeşti ceva „ice cream”, dacă nu are lapte sau o cremă făcută cu lapte.
Magnum Non Dairy a primit certificatul oficial de produs vegan de la organizaţia non profit Vegan Action, care e specializată în promovarea veganismului. Boabele de cacao folosite la noile deserturi sunt obţinute de la ferme certificate, fără cruzime sau fără a fi luate din zone de conflict.
Ciocolata este una de origine belgiană, iar migdalele sunt extra-ul variantei Almond, care în rest are aceleaşi ingrediente.