McDonald’s s-a prefăcut că a lansat un smartphone 5G în China, dar era de fapt pui prăjit

0
1269

McDonald’s şi-a petrecut ultima săptămână umplând social media din China de teasere pentru un „produs 5G”. Teoretic era un smartphone şi ni se promitea „ultrawide” şi „curburi sexy”. Pe 15 aprilie a venit şi marea lansare şi era de fapt…. pui prăjit.

Am avut o grămadă de postere în social media chineză cu aluzii la un smartphone, la cea mai nouă tehnologie, recunoaştere facială, sunet de calitate şi 5G. De fapt „G” din 5G este „ji”, adică pui în chineză, iar „5” sunt cele 5 atuuri ale produsului: gust, prospeţime, textura crocantă, mărimi multiple şi puiul zemos. Specialitatea se numeşte McCrispy Chicken, pui prăjit cu noi ierburi, sosuri şi arome. În orice altă ţară, McDonald’s ar fi putut fi acuzată de reclamă falsă, dar în China, e ceva mai greu.

5G e un buzzword în China, unde implementarea sa e foarte avansată deja. McDonald’s vrea de asemenea să spulbere dominaţia KFC din Asia, unde brandul Colonelului Sanders e foarte bine văzut şi apreciat. Clienţii din China pot alege între pulpă, aripi şi piept când cumpără noul McCripsy Chicken. McDonald’s avea până acum preparate de pui precum McNuggets, sandvişurile cu pui prăjit, dar şi acea tortilla McWrap. Faţă de McNuggets, noul McCrispy Chicken are bucăţile mult mai mari şi extra sosuri.

Campania de guerilla marketing e inspirată din ironia lansărilor pompoase de telefoane 5G, combinată cu artificiile de marketing de care a abuzat Burger King în ultima vreme.