Mega Image este probabil supermarketul cu cea mai mare extindere în ţara noastră în ultimii ani şi expansiunea continuă. După ce a pătruns în Cluj, lanţul de magazine aparţinând de grupul Ahold Delahaize vrea să ajungă în Timişoara. În prima fază vor fi deschise două magazine acolo.
O spune chiar Vassilis Stavrou, CEO Mega Image, care a acordat un interviu amplu celor de la Wall-Street.ro. Pe anul 2017 Mega Image a avut rezultate pozitive, fiind pe creştere cu un număr din două cifre, ce nu a fost totuşi dezvăluit. Doar în 2017 s-au deschis încă 69 de magazine, ducând totalul la peste 600. Acea extindere a adus şi 1300 de joburi noi şi deja Mega Image a sărit de 10.000 de angajaţi.
Povestea începea în anul 2000 când reţeaua de supermarketuri era preluată de către grupul belgian Delhaize şi existau doar 11 magazine Mega. În 2017 am văzut Mega Image intrând în zona de e-commerce, prin platforma www.mega-image.ro, care ar fi înregistrat o creştere mai mare decât a magazinelor fizice, conform CEO-ului mai sus amintit. Bucureştiul rămâne oraşul de căpătâi pentru lanţ, dar au început să conteze şi Constanţa, Braşovul, Giurgiul şi zona Valea Prahovei.
Cluj-Napoca este totuşi o ţintă importantă, acolo debutând primul Mega Image în aprilie 2017, iar acum ajungându-se la 9 magazine. Urmează două magazine deschise în Timişoara, iar evoluţia se face treptat, piaţă cu piaţă. Chiar dacă pare că Mega Image ţinteşte doar oraşele mari, acest lanţ de magazine e mai mult interesat de profilul cumpărătorului decât de numărul de locuitori.
Proximitatea rămâne cheia, fie că e vorba de cea de locuinţa sau cea de muncă, plus integrarea în malluri. Există şi magazine concept, precum cel nou Mega Image Cobălcescu, cu suprafaţa de 6000 de metri pătraţi şi produse premium. Este situat într-o clădire art deco, care şi-a păstrat faţada. Practic doar „the sky is the limit” pentru Mega Image, judecând după aceste planuri şi evoluţii.