Pepsi Max își schimbă numele; Se va numi Pepsi Zero și ambalajele primesc design nou

0
500

PepsiCo, deținătorul brandului Pepsi, a luat o decizie curajoasă, anunțând că schimbă numele lui Pepsi Max în Pepsi Zero. Ideea este probabil de a concura într-un mod mai relevant cu Coca Cola Zero.

Sau de a transmite publicului ideea de „Zero”, adică „Zero Zahăr”. „Max” cumva era ambiguu, îți spune că ai „mai mult din ceva”, mai degrabă decât mai puțin sau deloc. Pepsi Max, acum Pepsi Zero, este o băutură pentru cei care vor experiența Pepsi, dar cu zero calorii. Ambalajul a primit la rândul său o schimbare și este redefinit acum, cu o nuanță de albastru mai intensă și mai puțin negru pe ambalaj, față de eticheta veche, neagră.

Pentru a sărbători noul nume, Pepsi va derula o campanie de comunicare cu umor, atractivă pentru Generația Z și relevantă și pentru alte segmente de public. Are loc între 15 februarie și 15 aprilie și include materiale video cu comediantul Bogdan Dracea în prim plan. Mai include și comunicare în digital, outdoor și vizibilitate în comerțul online, dar și în magazine.

În portofoliul PepsiCo se află branduri ca Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.