Platforma EuCeMananc intră într-o nouă etapă din evoluţia sa, prin rebranding-ul de către eMAG. Astfel se transformă în Tazz by eMAG şi misiunea sa este de a livra mâncare gătită în maxim o oră. În plus va livra şi alte alimente şi orice produs necesar pentru casă. Tazz by eMAG soseşte într-o perioadă în care livrările de produse sunt vitale pe durata auto izolării.
Tazz by eMAG este disponibil în Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi, Braşov, Constanţa, Arad, Oradea, Baia Mare, Ploieşti, Sibiu, Deva, Brăila, Galaţi, Alba Iulia, Craiova şi Piteşti. Are deja parteneri importanţi precum McDonald’s, eMAG, Mega Image, dar şi farmaciile Dr. Max, Sensibilu şi DM. Tot prin intermediul lui Tazz, clienţii pot comanda orice produse din showroom-urile eMAG cu livrare în maxim o oră. Peste o mie de restaurante sunt de asemenea incluse în aplicaţie.
Aplicaţia se poate descaca din Play Store şi App Store, iar serviciile sunt disponibile şi online pe www.tazz.ro. Înainte de acest rebranding şi preluare, EuCeMananc a lansat în luna martie meniuri predefinite, pentru a îi ajuta pe cei care comanda pentru mai mulţi membri ia familiei, cu gusturi diferite. Se puteau deci comanda supe, sarmale, ciorbe, meniuri de mic dejun, prânz şi cină, cu multe variante.
Pentru a preveni răspândirea virusului Covid-19, compania a luat măsuri de siguranţă pentru clienţi, parteneri şi curieri, implementând opţiuni de livrare care limitează interacţiunea dintre client şi curier. Există „Livrare non contact” de exemplu, iar Tazz by eMAG le recomandă tuturor să utilizeze plata cu cardul.
EuCeMananc este o platformă românească de food ordering care concurează cu marii jucători internaţional ca FoodPanda, Uber Eats şi Takeaway.com. În septembrie 2019 coopta eMAG în acţionariatul companiei. Atunci eMAG prelua 54% din acţiuni, iar rodul este acum Tazz. EuCeMananc a fost fondată de un grup de antreprenori cu 6 ani în urmă.