Sosul celebru de la KFC ajunge în magazine; Sosul de usturoi este acum la LIDL

1
6586

Să o recunoaştem cu toţii: mergem la KFC pentru a savura sosul unic de usturoi, împreună cu puiul prăjit. Nu ştiu cum fac cei de la KFC, dar e greu de tot să le imiţi sosul. Acum nu mai trebuie să ne chinuim cu imitaţii, pentru că găsim chiar aroma originală în supermarketuri. Startul îl dă LIDL având la raft sosul pe care îl vedeţi mai jos.

KFC România a luat o decizie importantă în această săptămână, lansând pe piaţa locală sosul său propriu cu usturoi, care se găseşte acum în toate magazinele LIDL. Peste 8 milioane de unităţi de sos se vând anual, acesta fiind unul dintre cele mai apreciate produse KFC din România. Sosul cu usturoi este disponibil în ambalaj de 325 de grame, fiind uşor de recunoscut mulţumită etichetei cu imaginea colonelului Sanders. Costă 9.99 lei.

Apare şi menţiunea „produs original KFC” şi o fotografie poetică cu bătrânul usturoi. E amuzant şi posterul promoţional care merge pe ideea de „Cine te iubeşte cu usturoi, te iubeşte cu adevărat”. Ştim cu toţii ce greu e cu sărutările între iubiţi când usturoiul revine olfactiv după ce ai mâncat ceva bun. Reţeta clasică şi apreciată de consumatori e replicată şi la acest sos de la LIDL, la o cantitate generoasă.

Sosul cu usturoi e cunoscut şi drept „Glenn” şi a ajuns prima oară în România cu 20 de ani în urmă, când intra KFC la noi în ţară. Cu 72 de restaurante mai târziu iată-ne aici, în ţara lui Dracula, iubind usturoiul. Ştiu că e oarecum ironic şi antitetic, dar suntem ţara antitezelor aşa că e OK. Dacă sunteţi ca mine aţi rămas măcar o dată cu ceva sos în plus şi aţi mâncat şi ceva de gen pizza, crenvuşti sau alte preparate cu acel sos.