Tazz numește noi responsabili la conducerea departamentelor de Strategie, Business Development și Marketing din cadrul companiei; Cine sunt cei trei profesioniști?

0
1183
Tazz
Tazz numește noi responsabili la conducerea departamentelor de Strategie, Business Development și Marketing din cadrul companiei; Cine sunt cei trei profesioniști?

Pare-că Tazz e pus pe schimbări în cadrul companiei. Aflăm astăzi că au fost numiți noi responsabili pentru conducerea departamentelor de Strategie, Business Development și Marketing. Astfel, Daniel Kovats, Răzvan Acsente și Mihai Brenda vor juca roluri esențiale în dezvoltarea businessului local Tazz. Printre principalele direcții de dezvoltare urmărite de către companie se află creșterea poziției pe piață, precum și extinderea spre alte piețe noi. Detalii despre modificările din cadrul companiei avem mai jos.

Tazz încheie un al doilea an de activitate cu o echipă din ce în ce mai puternică de profesioniști în e-retail, tech și delivery, atât la nivel național, cât și internațional. Daniel Kovats a fost recrutat de către Tazz ca Chief Strategy Officer, unul de importanță pivotală chiar. Daniel are o experiență de peste 8 ani în strategii de creștere pe piața de food delivery, acumulată ca Managing Director la FoodPanda Ungaria și ca Growth Operations Director la JOKR în Los Angeles.

Daniel Kovats

Pe aceeași direcție strategicăde dezvoltare, Răzvan Acsente devine Chief Marketing Officer, responsabil de coordonarea întregii activități de marketing a companiei. El va continua să dezvolte strategia de creștere și consolidarea relației cu toate grupurile interesate din ecosistemul Tazz. Vorbim despre livratori, consumatori și restaurante partenere. Înainte de Tazz Răzvan a ocupat poziția de Digital Commercial Manager la Vodafone, după ce a gestionat strategia de marketing și comunicare la OLX Group România în calitate de Head of Marketing.

Răzvan Acsente

Mihai Brenda ocupă poziția de Chief of Business Development la Tazz. El este un adevărat veteran în industria de Food Devivery. Este unul dintre antreprenorii timișoreni care au dezvoltat business-ul EuCeMănânc care din anul 2019 face parte din grupul eMAG și din aprilie 2020 a devenit Tazz.

Alin Șerban, CEO Tazz, a declarat:

“După un an plin de reușite, ne pregătim să încheiem anul în forță, cu o echipă imbatabilă de profesioniști, pregătiți să întâmpine orice provocare cu idei inovatoare și experiență solidă de business. Am încredere în echipa noastră că împreună vom depăși toate obiectivele propuse și vom consolida strategia Tazz, mai ales că ne leagă o dorință comună: să oferim clienților și partenerilor noștri cea mai bună experiență de delivery de pe piață.”