Toblerone îşi schimbă ambalajul; Ce va fi diferit?

0
751

Dacă în ultimele 48 de ore feed-ul de ştiri a fost monopolizat de vestea că Auchan renunţă la casieri, mai e o ştire care a stârnit ceva interes în zona de alimente, dulciuri, preparate culinare. Celebrul baton de ciocolată Toblerone îşi schimbă ambalajul.

E ştiut faptul că Toblerone e un cadou excelent, cu care nu prea ai cum să dai greş de Moş Nicolae sau când vrei să îi dai celui drag o agenţie. Migdalele, nuga, crema se îmbină în mod plăcut şi pe lângă alte dulciuri premium chiar nu e aşa scump. Ei bine, după multe decenii ambalajul său se va schimba, odată cu dispariţia vestitului vârf muntos Matterhorn de pe cutie.

Imaginea va fi eliminată de pe ambalaj, după ce o parte a producţiei batonului de ciocolată se va muta în afara Elveţiei. Asta înseamnă că nu va mai fi voie să se utilizeze iconografia elveţiană. Muntele de 4478 de metri înălţime apărea stilizat din profil şi devenea practic simbolul ciocolatei, mai ales că şi ea are forma piramidală, ca şi muntele. Mondelez, proprietarul american al mărcii Toblerone afirma că va fi utilizat un alt vârf alpin cu design ceva mai generic.

În plus, pe ambalajul produsului va sta scris „stabilit în Elveţia” şi nu „din Elveţia”. Totul din cauza unei legislaţii elveţiene din 2017, care restricţionează utilizarea cruci albe de pe drapel şi a altor simboluri ale ţării pe produse alimentare care nu sunt 100% fabricate acolo. Trebuie că măcar 80% din ingredientele brute să provină din ţară şi majoritatea procesării să aibă loc acolo.

Şi ca să aflaţi ceva inedit, numele de Toblerone vine de la Theodor Tobler, combinat cu „torrone” şi „nougat”, produse de cofetărie specifice Europei de sud vest. În 2016 Toblerone avea parte de reclamă negativă când scădea greutatea dulciurilor sale de la 170 la 150 de grame.