Carrefour dezvăluie evoluţia programului Act for Good, care se desfăşoară inclusiv printr-o secţiune din aplicaţia sa de mobil. Astfel, aflăm că românii au cumpărat tone de fructe şi legume bio, tone de carne proaspătă şi sute de mii de sticle de vin româneşti din aplicaţii. 1 milion de români au fost utilizatori activi ai aplicaţiei Carrefour, făcând peste 6 milione de vizite lunare şi 170.000 de donaţii prin programul Act for Good.
Astfel se conturează tot mai mult portretul robot al consumatorului din România. La doar un an după lansarea programului unic pe piaţa de retail din România, care conectează zona de loialitate cu implicarea în comunitate şi beneficii inteligente pentru clienţi. Carrefour România face bilanţul şi dezvăluie ce cumpără românii, pentru ce cauze donează şi ce experienţe îi incită pe români.
Programul Act for Good a împlinit un an de existenţă şi datele provenite din acesta ne arată că românii au cumpărat aproape 300 de tone de fructe şi legume bio şi 913.000 de iaurturi bio, dar şi 5700 de tone de carne proaspătă de măcelărie şi 600 de tone de peşte. Au fost atraşi de asemenea de 22 de experienţe unice, dar şi de oportunitatea de a face bine, donând către 52 de cauze şi 18 ONG-uri direct din aplicaţie.
Dintre cele 582.000 de sticle de vin românesc 35.000 fac parte din programul Deschidem Vinul Românesc, prin care Carrefour România susţine cramele mici şi mijlocii, promovându-le vinurile la raft. Au mai fost vândute şi 145.000 de cofraje cu ouă bio, suficient cât pentru 20.000 de clătite. Şi marca proprie Carrefour, Drag de România a avut succes, fiind cumpărate 1500 de produse într-un an, de la lactate şi mezeluri la făină. Acestea sunt produse provenite de la ferme şi business-uri româneşti.
A fost de asemenea un an cu 22 de experienţe unice, de la sesiuni de gătit cu bucătari celebri, degustări de vin şi spectacole online, plus premii inedite.