La începutul lunii august 2022 a avut loc o tranzacţie importantă pe piaţa locală a băuturilor, PepsiCo preluând 20% din Aqua Carpatica. Jean Valvis a făcut tranzacţia la un preţ care nu a fost făcut încă public.
Nu e prima mutare de genul a lui Valvis, care în 2002 vindea brandul de apă minerală Dorna spre gigantul Coca-Cola. Aqua Carpatica este un brand deţinut de către compania Carpathian Springs şi este unul dintre cele mai apreciate branduri de apă minerală din Europa, la rivalitate cu cele franţuzeşti sau elveţiene chiar.
PepsiCo şi Carpathian Springs au încheiat un parteneriat strategic, prin care Aqua Carpatica se va transforma într-un brand internaţional premium. Odată cu preluarea a 20% din companie, PepsiCo are şi drepturile de distribuţie exclusive pe canalele din România, Polonia şi alte ţări. Următorul pas în planul de extindere este sosirea pe piaţa din SUA.
Aqua Carpatica era fondată în 2010 de către Jean Valvis şi are la activ 65 de premii de excelenţă, care atestă calitatea excelentă a produselor sale, fie că vorbim de apă naturală plată sau carbogazoasă. Ele sunt îmbuteliate la sursă, preluate din munţii Carpaţi şi aduc un echilibru între puritate şi particulele necesare bunei funcţionări a corpului uman.
Pentru a pune bazele acestui business, Jean Valvis şi echipa sa au descoperit un izvor unic în Munţii Carpaţi, cu conţinut de nitraţi sub nivel de detecţie. După 5 ani de analiză a fost creat brandul AQUA Carpatica. În 2015 brandul era cel mai bine vândut produs de apă minerală plata din România, iar în 2016 ajungea în 16 ţări.