Freshful împlineşte în aceste zile un an de la debut, iar proiectul celor de la eMAG în zona de livrare de ingrediente şi alimente proaspete a mers excelent de la debut. Avem cifre şi detalii relevante mai jos.
Aflaţi că prin Freshful au fost vândute 10 milioane de produse şi au fost înregistraţi peste 55.000 de clienţi în Bucureşti şi Ilfov. 50% dintre furnizori sunt fermieri şi producători locali de alimente. Există şi un procent de recomandare de 94%, care e stabil de mai bine de 6 luni, iar 118 maşini cu temperatură controlată se asigura că produsele ajung cu bine la destinaţie.
600 de angajaţi are acest proiect, iar dintre maşinile de mai sus 10% sunt electrice. Lucrează cu 550 de furnizori şi deja a dezvoltat două branduri proprii: Din Grădină şi My Maia by Freshful. Valoarea medie a unui coş comandat prin Freshful este de 250 de lei.
Nu uităm de ideea de „giving back”, cu o tonă de produse donate către Banca pentru Alimente şi 9 tone de pungi Freshful reciclate. Acest hipermarket 100% online cu sourcing direct din România a livrat în ultimele 12 luni 10 milioane de produse, de la fructe şi legume la produse de carmangerie, băuturi şi articole de uz casnic.
S-a creat deja şi un obicei de consum, iar 70% din totalul comenzilor s-au înregistrat în applicatia mobilă, iar 65% din totalul plăţilor s-a realizat online, direct prin Freshful.ro şi în aplicaţia de mobil, inclusiv cu card de tichete de masă Edenred.
Există acum şi servicii de livrare rapidă în intervale de 2 ore, iar platforma numără peste 20.000 de produse alimentare şi bunuri de larg consum.