Ferrero România a început o campanie drăguţă de Halloween, în cadrul căreia vrea să „sperie fricile celor mici”, prin intermediul brandului Kinder şi al unor măşti româneşti. Campania este Kinder Halloween şi include un mecanism prin care cei mici îşi pot învinge fricile.
Alături de Olivia Mantelers, specialist în psihologie, Kinder le oferă părinţilor instrumentele pentru a ajuta la atenuarea temerilor celor mici specifice Halloween-ului prin joacă. Copiilor li se oferă instrumentele pentru a controla frica prin crearea unor dovleci şi monştri înfricoşători. Olivia Mantelers defineşte cele 5 cele mai întâlnite frici ale copilăriei: întuneric, monştri, separare, doctori şi frica de străini.
Pentru a le reprezenta Kinder a creat 5 măşti tradiţionale româneşti, alături de Otilia şi Paul Buţa, unul dintre cei mai apreciaţi artişti creatori de măşti tradiţionale din România. Fiecare mască este un personaj cu nume amuzant, personalitate şi frică specifică. Olivia este trainer de Playful Parenting, psiholog în formare şi specialist în joacă terapeutică, cu copii de la zero la 10 ani. Campania Kinder include o serie de workshop-uri destinate părinţilor şi copiilor, unde Otilia a discutat despre frici şi ce înseamnă ele, în vreme ce meşterul popular Paul Buţa a explicat participanţilor cum fac măştile trimitere la cele 5 frici.
Kinder îi invită pe toţi părinţii să îi ajute pe cei mici să „sperie fricile”, accesând site-ul Kinder kinder.com. Pe site aveţi propuneri de jocuri, sfaturi despre cum se poate aborda frică celui mici, în mod vesel şi non invaziv. Tot acolo găsiţi un tutorial pentru asamblarea măştilor cu meşterul Paul Buţa.