KFC sărbătoreşte atingerea unei borne importante în extinderea sa europeană, ajungând la 1000 de restaurante în Europa Centrală şi de Est. Are peste 35.000 de angajaţi şi a migrat spre o experienţă digitală şi fără contact în ultimii ani.
Strategia companiei pe viitor este următoarea: deschiderea a până la 100 de restaurante în fiecare an. Lanţul „Colonelului” este prezent în Europa Centrală şi de Est din 1993, adică de 30 de ani. A construit un lanţ puternic de locaţii şi furnizori în 26 de ţări din regiune, iar în ultimii 30 de ani a devenit parte a culturii locale pe pieţele din Europa Centrală şi de Est.
Notorietatea brandului KFC este mare în Europa Centrală şi de Est, iar 93% dintre consumatori recunosc brandul. 80% dintre cei chestionaţi au vizitat restaurantele. Pentru a sprijini comunităţile în care activează, KFC a redus risipa alimentară prin programele S.T.A.R.T. Refugees, „Meniul Zilei de Maine” şi multe altele.
Peste 200.000 de persoane au beneficiat de alimente, programe educaţionale şi oportunităţi de angajare prn intermediul KFC. Continuă angajamentul de a acţiona contra inechităţilor şi asta pe termen lung. Pentru anii următori prioritatea acestui brand este de a deveni mai accesibil pentru clienţi prin digitalizare şi a creşte popularitatea kioskurilor pentru comenzi, plus a serviciilor de livrare şi Click & Collect.
Recent în România a debutat şi shaorma cu crispy, care mi se pare că nu a fost promovată destul şi merită mai multă expunere.