A apărut „asigurarea pentru pizza”, oferită de lanţul de pizzerii Domino’s

0
1220

Dacă piaţa de asigurări din România e volatilă şi nici cea globală nu o duce prea bine, există un domeniu al asigurărilor care ar putea avea succes pe viitor. Lanţul de pizzerii Domino’s a lansat recent prima asigurare pentru pizza vândută clienţilor.

Astfel, Domino’s se obligă să înlocuiască produsul vândut dacă acesta ajunge la client alterat. Fie că preparatul este udat de ploaie, a ajuns rece la client, a căzut pe jos în drum spre casă sau a fost chiar atacat de câine, primeşti o pizza nouă. Există şi condiţii pentru ca un client să se bucure de această asigurare: pizza trebuie returnată întreagă şi asta la restaurantul unde a fost cumpărată.

Ambalajul trebuie să fie cel original şi nu se aplică asigurarea şi pur şi simplu dacă v-aţi răzgândit ce topping vreţi. De asemenea ketchupul sau alte sosuri puse peste anulează evident schimbul produsului.

Nu avem informaţii despre „CASCO pentru pizza” şi pentru piaţa din România, dar nu m-ar mira să vedem aşa ceva şi la noi, dată fiind modernitatea acestor restaurante. Au fost primii, dacă nu mă înşel care au integrat în aplicaţia de smartphone acel mecanism care îţi arată stadiul de pregătire/livrare al pizzei în vreme ce vine spre tine, cu o animaţie drăguţă. Până să vină asigurarea la noi avem şi o reclamă haioasă mai jos:

Totul e doar o campanie de promovare evident, cum este şi noua maşină autonomă de livrări Pizza Hut.