Lanţul de magazine Mega Image încearcă un concept nou şi învie ideea de „aprozar”, odată cu lansarea lui Mega Image Fresh Bazar. Avem de-a face cu o nouă abordare a retailerului, care a deschis un aprozar urban pe un spaţiu de 84 de metri pătraţi în cartierul Militari.
Se află aproape de piaţa agro-alimentară Apusului (Apusului 29) şi va pune mare accent pe produsele proaspete, în special fructe şi legume. Ni se promit „produse proaspete, autentice şi de calitate”, iar accentul e pus pe alimentaţia sănătoasă. Oferta include legume, fructe, zarzavaturi, seminţe, fructe confiate, condimente, dar şi lactate şi produse bio, eco, naturale şi raw vegan. Sunt şi semipreparate în această locaţie.
Decorul este unul mai degrabă rustic, cu foarte mult lemn şi imitaţie de lemn şi este şi o secţiune de cafenea la intrare. Zona de la casa de marcat are un aer mult mai fancy decât am văzut la Mega-urile clasice, iar toate produsele sunt mult mai generos spaţiate, mai ales legumele. Şi iluminarea mi se pare mai generoasă şi mai caldă aici, faţă de o locaţie clasică Mega Image.
Dacă mă întrebaţi pe mine, acest concept Fresh Bazar vine ca răspuns la acea propunere de lege apărută cu câteva săptămâni în urmă, prin care se dorea învierea „aprozarelor”, care ar fi ameninţat marile lanţuri de magazine. Mega Image face practic o mutare de şah în avans. Retailerul deţinut de Ahold Delhaize Group are o reţea de 705 magazine în Bucureşti, Cluj, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Timişoara, Bacău şi Târgovişte, dar şi în alte oraşe.