Auchan a lansat primul său darkstore Auchan Express în Bucureşti, susţinând livrările rapide Glovo

0
959

Auchan a lansat prima sa unitate de tip darkstore în Bucureşti, ea urmând să susţină livrările în doar 15 minute prin Glovo. Ce este un dark store? E practic un Auchan Express, integrat în platforma Glovo şi care nu este deschis publicului larg.

Va deservi totuşi clienţii care fac comenzi prin aplicaţia Glovo şi se află pe o rază de 2.5 kilometri în jurul unităţii. Un magazin de acest tip are în jur de 2500 de produse şi ocupă un spaţiu de 200-350 de metri pătraţi. Acesta este doar începutul, fiind în plan mai multe unităţi Auchan Express care se deservească sectoare din Capitală şi zone din marile oraşe. Darkstore-urile vor oferi în jur de 2000 de produse din multiple categorii, atât alimentare, cât şi nealimentare şi vor permite pregătirea comenzilor în 2 minute şi expedierea lor în 15 minute.

Primul Auchan Express include în ofertă lactate, mezeluri, fructe, legume şi produse congelate. El este destinat locuitorilor din zona Pipera. Programul livrărilor pe care le acoperă este zilnic, între orele 08:00 şi 01:00. Din acest spaţiu se vor expedia comenzile plasate prin aplicaţia Glovo, prin accesarea magazinului Auchan Express. Pe lângă unitatea din Bucureşti se vor deschide unele şi în Cluj-Napoca.

În 2021 cifra de afaceri generată de Auchan România din comerţul digital s-a dublat, iar evoluţia se va păstra şi în 2022. În 2023 este anticipată o triplare a vânzărilor generate din e-commerce. Auchan are la noi 238 de magazine, 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri şi 200 de magaine de proximitate MyAuchan, din care 191 în staţiile Petrom. Recent a încheiat un parteneriat cu Poşta Română, pentru a înfiinţa mini magazine în oficiile poştale.