Auchan România este desemnat brandul anului, lider în sustenabilitate

0
750

Aţi remarcat cu siguranţă în ultimii ani o tendinţă a marilor companii de a merge pe sustenabilitate, energie verde şi tehnologii care să reducă amprenta de carbon şi poluarea. Ei bine, Auchan România a fost desemnat brandul anului şi lider în sustenabilitate. Avem detalii mai jos.

În cadrul galei „Sustainability in Business”, organizată de The Diplomat-Bucharest, compania a obţinut marele premiu la categoria „Leadership în sustenabilitate”, alături de distincţia „Brandul anului în sustenabilitate”. Campania de colectare a uleiului alimentare uzat a fost desemnată „Proiectul anului”, la categoria de management al deşeurilor şi resurselor.

E vorba despre o triplă recunoaştere pentru Auchan România:

  • marele premiu la categoria Leadership în sustenabilitate
  • brandul anului în sustenabilitate
  • Proiectul anului pentru campania de colectare a uleiului alimentar uzat

Transformarea în domeniul proceselor durabile necesită o auto analiză profundă, resurse dedicate, digitalizare şi soluţii bazate pe tehnologie. The Diplomat – Bucharest a organizat în acest sens pe 9 iunie „The Sustainability In Business Forum”. Acolo reprezentantul Auchan România, Corina Dospinoiu a participat în calitate de speaker. A avut loc apoi şi Gala Premiilor pentru Sustenabilitate. Printre criteriile de selecţie pentru a acorda distincţiile de mai sus s-au numărat intersectarea concretă a strategiei de sustenabilitate cu cea corporativă, dezvoltarea şi promovarea de proiecte durabile în companie şi industrie, dar şi perseveranţa în susţinerea lor.

S-au luat în calcul şi implicarea puternică şi angajamentul conducerii în această direcţie. Sustenabilitatea este un factor cheie al businessului Auchan Retailer, care şi-a adaptat strategia în concordanţă cu Acordul de la Paris, care îşi propune să limiteze încălzirea globală la 1.5-2 grade Celsius până în 2050, faţă de perioada pre-industrială.

Auchan Retail România desfăşoară o serie de proiecte strategice, ce implică alimentaţia sănătoasă, reducerea risipei alimentare, diminuarea amprentei de carbon, reciclarea şi încurajarea solidarităţii. Auchan are în portofoliu 243 de magazine în ţara noastră şi are o cifră de afaceri cu taxe de peste 1.2 miliarde de euro.