Calif pare gata de un rebranding în această primăvară încinsă şi ca atare trece la atac la baionetă la principalul rival. În una dintre cele mai îndrăzneţe mutări de advertising outdoor din ultima vreme, au pus ditamai panoul publicitar fix la Dristor, deasupra unui restaurant Dristor Kebap.
Cu această ocazie aflăm că se pregăteşte un rebranding sau un concept nou, „Punct Calif”. Promovată este fix filiala din Auchan Titan, despre care am scris cu ceva vreme în urmă. Aceea ar urma să fie deschisă în curând, că tot s-a deschis şi acel restaurant Mian de lângă. E amuzant posterul, pentru că face nişte aluzii calculatoristice, ideale pentru programatori. E ştiut că brandul Calif e apreciat de corporaţii şi corporatişti, poate de aici abordarea aceasta tip „cod sursă”.
În acest moment postarea Calif are nici 24 de ore de când a ajuns pe Facebook şi a ajuns la peste 60.000 de persoane, generând mii de comentarii şi share-uri. Dristor nu a răspuns încă, dar nu cred că îşi face prea mari griji, câtă vreme are prezenţa proeminentă în mallurile din Bucureşti. Când intră şi Calif în malluri o să fie o problemă. Amuzant e că acel poster îţi fură privirea şi de la strălucirea logo-ului McDonald’s de peste drum, deci Calif loveşte în toate direcţiile.
Dacă îmi permiteţi o speculaţie, cred că vom vedea Calif tot mai des în centre comerciale şi malluri cu brandul „Punct Calif”, un fel de „Shop and Go” de la Mega Image în varianta fast food: mai mic, mai compact, mai rapid.