Care McDonald’s vinde cel mai bine din România; Rezultatul surprinde… şi nu prea

0
1817

McDonald’s este în plină expansiune în România în ultimii ani, deşi senzaţia mea este că au apărut mai multe locaţii KFC şi cozile de acolo au început să fie ceva mai mari. Un punct în plus merge la McDonald’s pentru că au fost primii care au implementat chioşcuri digitale. Azi avem şi câteva detalii interesante despre vânzările McDonald’s din România şi aflaţi care sunt cele mai populare locaţii din ţară.

Pe primul loc, deci restaurantul cu cele mai mari vânzări din România este McDonald’s-ul de la Dristor, cel de tip drive-thru. Informaţia vine de la sursele din piaţă, care afirmă că acea locaţie are vânzări de 6-7 milioane de euro. Pe următoarele locuri se află restaurantul din Craiova, dar şi cel din Constanţa de la Delfinariu şi drive-thru-ul din Ploieşti.

Sincer mă aşteptam să văd în top 5 şi restaurantul de la Unirii din Bucureşti sau măcar una dintre locaţiile din mall-uri. Am dat peste un articol de acum 6 ani în care situaţia era total diferită. Restaurantul McDonald’s din Piaţa Romană era lider în 2012, cu peste 2 milioane de clienţi şi venituri de 3-4 milioane de euro. Pe locul 2 se afla atunci locaţia din Unirea Shopping Center, iar pe locul 3 cea de la Dristor. Pe 4 se afla Mc-ul de la Gara de Nord, cu vânzări de 4 milioane de euro.

Aflaţi şi că McDonald’s începea să recruteze 1000 de angajaţi în această vară, ajungând la 72 de restaurante în ţara noastră. Compania are restaurante în 21 de oraşe din ţară şi a investit peste 800 de milioane de lei, având 4500 de angajaţi. Povestea sa începea în România în 1995, cu restaurantul flagship de la Unirea Shopping City.