La jumătatea lui 2021 a sosit un studiu a celor de la Revista Biz care dezvăluie cele mai populare 10 branduri în social media în 2021. Cum ne interesează asta pe noi? Ei bine, sunt destule nume mari din lumea restaurantelor şi a supermarketurilor care ajung pe listă. Le găsiţi mai jos.
Ediţia cu numărul 13 a clasamentului celor mai active branduri în social media din România a scos în faţă 50 de branduri performante la nivel digital în ţara noastră. Top Social Brands 2021 analizează peisajul social media din România, punând accent pe inovaţie, comunicare, canale cu cel mai mare impact şi campaniile cele mai eficiente. Acest top a fost realizat în urma unei analize a activităţilor desfăşurate de aceste branduri în social media între 1 aprilie 2020 şi 1 aprilie 2021.
Prezenţa a fost analizată pe canale precum Snapchat, TikTok, Reddit, Shazam, Spotify, Waze, Wetransfer, Foursquare, Flipboard, Social Media Chatbot, nu doar pe reţelele sociale principale (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube).
Iată cum arată top 10:
- LIDL
- Samsung
- Huawei
- Banca Transilvania
- Vodafone
- KFC
- McDonald’s
- Telekom
- Oppo
- Fashion Days
Poziţia Lidl pe primul lor este datorată printre altele şi multiplelor sale producţii şi mini serii online, precum „Bucătar fără scăpare”, mini seriile cu Chef Sorin Dumitrescu „Bio cu tine”, „Şezătoare şi cântec”, dar şi „Grill cu şpil”, cu comedianţi. Este un brand foarte activ, care are şi jocuri interactive cu concursuri prin care chiar poţi câştiga premii des, mult mai des decât la alte campani. Şi nu uităm adidaşii aceia virali şi doriţi de toţi.
KFC s-a implicat în numeroase evenimente de gaming, a avut vreo 3-4 seriale pentru adolescenţi, toate difuzate online, unul special gândit pentru Instagram. McDonald’s a rămas activă la rândul său prin spoturi virale (cum e cel cu Chef Foa şi Andi Vasluianu), programe de loialitate şi mai multe specialităţi noi decât în alţi ani.