Carrefour România foloseşte AI-ul pentru a îmbunătăţi experiența consumatorilor din magazine

0
720

Carrefour România a anunţat în această săptămână o colaborare cu startup-ul AiSA, implementând o nouă soluţie pentru îmbunătăţirea experienţei consumatorilor în magazine.

Proiectul este în faza de test, iar AiSa înseamnă Artificial Intelligence Space Analytics, participant pe care l-a mentorat la ediţia de anul trecut a Innovation Labs. Acela este u program de accelerare pentru business-urile tehnice aflate la început de drum.

Rezultatul proiectului este Soluţia Customer Engagement Module, dezvoltată de AiSA şi definită sub coordonarea specialiştilor Carrefour România. Ea are rolul de a îmbunătăţi experienţa din magazin ea clienţilor şi de a facilita interacţiunea cu angajaţii magazinelor, prin intermediul tehnologiei. Proiectul a fost implementat în hipermarketul Carrefour Băneasa din Bucureşti pe o perioadă de 2 luni începând cu luna aprilie.

Customer Engagement Module face parte din suita de retail a startup-ului AiSA şi permite automatizarea proceselor pentru îmbunătăţirea fluxului operaţional din magazinele fizice. Angajaţii magazinului poartă o brăţară care îi alertează prin vibrații cu privire la momentul când un client are nevoie de asistentă în magazin. Clientul solicita asistența prin intermediul unei tablete.

Carrefour România susţine inovaţia şi îşi anunţa implicarea la a zecea ediţie a Innovation Labs, al cărui partener naţional este de 8 ani. A mentorat până acum zeci de echipe tinere şi promiţătoare, de la 17 universităţi din 8 oraşe, care au propus soluţii pentru industria de retail.

O poveste de succes este a startup-ului Fullscreen Digital, care a fost mentorat de Carrefour şi a creat o soluţie preluată ulterior de companie şi folosită la construirea aplicaţiei Carrefour. Colaborarea cu programul de accelerare pentru startup-uri continua la ediţia din acest an, care a debutat cu hackatoane la Cluj şi Timişoara (12-13 martie), dar şi Iaşi, Sibiu şi Bucureşti (19-20 martie).