Probabil aţi remarcat faptul că tot mai multe berării artizanale au început să apară în ultima vreme în România, iar unii îşi fac chiar micro berării acasă. Casa Berarilor Artizani profită de acest trend şi vrea să deschidă 10 noi locaţii în franciză până la final de an 2020. În 2021 sunt plănuite alte 20 de locaţii noi. E vorba despre mici berării din care îţi poţi lua berea artizanală la pachet, proaspăt îmbuteliată pentru tine.
Ca un context România e mare consumatoare de bere, cu un consum de bere pe cap de locuitor de 85 de litri pe an. Chiar dacă stăm bine la consumul de bere, locul 7 în Europa, stăm prost la berea artizanală, cu sub 1% din totalul consumului de bere de la noi fiind de acest tip. Casa Berarilor Artizani vrea să crească proeminenţa acestui trend, printr-un sistem bine pus la punct pentru viitorii francizaţi. Ei vor avea parte de un sistem de training, atât la operarea unei micro berării, dar şi la vânzări şi prezentarea produsului.
Există şi cursuri de brewing, training pe antreprenoriat şi campanii de marketing pentru fiecare locaţie. Există şi varianta unor locaţii la cheie, tot businessul operaţional, inclusiv furnizori de produse de specialitate. Timpul alocat pe săptămână de fiecare francizat va fi de minim 14 ore odată înscris în sistem. E vorba despre management de locaţie, de personal, dezvoltare skill antreprenorial, culegere de feedback de la clienţi şi analiza P&L cu responsabilul din partea francizorului.
Locaţii de acest tip se pot deschide doar în oraşele cu mininum 40.000 de locuitori şi trebuie luate în calcul şi preferinţele localnicilor, puterea de cumpărare şi proximitatea de centrele comerciale chiar. Conceptul de beer to go implică 30 de sortimente proaspete îmbuteliate în magazine, plus încă 70 de sortimente la doză şi sticlă, dar şi snack-uri speciale şi băuturi răcoritoare. Investiţia minimă este de 25.000 de euro.