Nu e greu să faci o postare virală pe Facebook atunci când eşti Burger King România, dar când tăguieşti McDonald’s şi KFC România şi le declari dragostea de Valentine’s Day, e clar că va ieşi cu scântei. Suntem în prag de Valentine’s Day, iar contul de Facebook Burger King România a început petrecerea devreme când a întrebat doi mari rivali „wanna be my Valentine?”. Ce a ieşit aflaţi mai jos.
Am mai văzut marile francize de fast food sau diferite restaurante punând armele deoparte şi reacţionând pozitiv şi amiabil în social media. În general se viralizeaza mai degrabă înţepăturile totuşi, precum cea dintre Calif şi Dristor Kebab sau între Starbucks şi 5 To Go. Ei bine, acum viralul a avut un ton pozitiv şi pe lângă răspunsuri de la KFC şi McDonald’s, Burger King România s-a ales cu zeci de branduri care i-au dat replica. A răspuns contul oficial PRO TV, dar şi Grundig, Under Armour, Virgin Radio, Jaggermeister, Ballantine’s, Greenpeace, Sprite şi Philips chiar.
Lista e foarte lungă, surprinzător de lungă, practic toate marile branduri au făcut coada dând o replică haioasă şi relaţionată cu Ziua Îndrăgostiţilor. Până şi Iveco, KitKat şi H&M s-au implicat, dar şi Casa Pariurilor, care a dat o cotă de 1.10 că se despart pe 13 februarie. Cireaşa de pe tort? Contul oficial al Poliţiei Române care a postat nişte cătuşe pentru o relaţie de lungă durată. Nu m-am uitat până la capăt, dar dacă nu a postat nimic viral ambasada Suediei, atunci nu am făcut nimic…
Cineva a pus şi o întrebare pertinentă la care mă gândeam şi eu: oare când începe şi Burger King să facă livrări? În altă ordine de idei, jos pălăria pentru aceasta campanie, care din câteva cuvinte şi taguri a generat un bulgăre de zăpadă uriaş. Are rost să mai spunem că s-a implicat şi Durex?