City Grill foloseşte un ospătar virtual numit Gogoo; Iată cum funcţionează

0
568

City Grill Group îşi dezvoltă serviciile digitale şi anunţă lansarea lui Gogoo, ospătar virtual. Această tehnologie nouă în domeniul HoReCa va ajuta atât personalul de servire, cât şi clienţii, mai ales pe cei din segmentul tânăr de consumatori.

Comenzile date prin intermediul telefonului mobil ajung direct la bar sau bucătărie, fără a fi nevoie de intervenţie umană, iar la final clientul poate plăti direct din aplicaţie. Am mai văzut astfel de mecanisme implementate ca web app deschis după ce scanai codul QR pentru meniul de pe masă. Exemplul cel mai facil care îmi vine în minte este Hashtag Pub din Bucureşti. City Grill foloseşte Gogoo şi pentru a reduce consumul de hârtie pentru meniurile printate.

Gogoo se deschide pe telefonul clientului odată cu scanarea codului QR atribuit mesei la care stă acesta. Odată ce faci o comandă, ea va fi trimisă direct la departamentul aferent al restaurantului: salate, desert, bar. Poţi chema şi un ospătar fizic pentru detalii despre meniul de vinuri, recomandări şi întrebări. Prin acest sistem poţi solicita şi nota, funcţie implementată prin EuPlătesc şi veţi putea plăti pentru voi sau pentru ceilalţi meseni.

Gogoo este integrat cu toate sistemele grupului City Grill, inclusiv cu programul de fidelizare Out4food, aşa că puteţi folosi plata cu puncte de fidelizare. Aplicaţia permite şi acordarea de feedback pentru experienţa avută. Mi se pare o idee bună şi care scuteşte ospătarii de drumuri inutile, economiseşte hârtie şi scurtează timpii de aşteptare: aşteptare să ţi se aducă meniul, să ţi se ia comanda, să primeşti comanda, să vină nota, să vină restul etc.