Cultura tonomatelor de suc, sandvişuri şi snacks-uri e încă tânără în România, dar alte naţiuni au făcut o adevărată pasiune pentru aşa ceva. În Japonia se vinde şi lenjerie feminină folosită din tonomate, dar nu despre fetişuri vorbim azi, ci despre abonamentele lansate de Coca-Cola în Japonia.
Se pare că japonezii au o obsesie cu tonomatele, din care îţi poţi cumpăra cam tot ce ai nevoie. Coca-Cola profită de această pasiune pentru a lansa în Japonia un abonament la tonomate. Conform publicaţie Nikkei, clienţii din Japonia care iubesc Coca-Cola se vor putea înscrie la un abonament prin aplicaţia de smartphone Coke On, la suma de 25 de dolari pe lună. Pentru această sumă primesc o cutie de Coca-Cola pe zi, de la oricare dintre cele 340.000 de tonomate din Ţara Soarelui Răsare. Trebuie spus că nu eşti obligat să cumperi doar Coca-Cola, ci poţi alege şi alte băuturi ale brandului, ba chiar şi cea fără zahăr sau cafea neagră.
Având în vedere că o cutie de Cola costă 1.3 dolari în Japonia, ieşi în câştig cu acest abonament. Abonamentul Coke On Pass se va lansa în luna mai cu o ofertă promoţională de doar 12.4 dolari pe lună pentru a atrage mai mulţi clienţi. Aplicaţia avea 25 de milioane de descărcări în ianuarie 2021. Tonomatele au devenit mai puţin populare în perioada pandemiei, vânzările lor scăzând cu 35%, de vreme ce populaţia a fost încurajată să stea acasă şi departe de centrele comerciale sau zonele aglomerate.
Coca-Cola era pe cai mari înainte de pandemie, tocmai lansând băuturi energizante şi cafea. De atunci mai toate proiectele noi au fost puse pe hold.