Nu ştiu dacă sunteţi la curent, dar Coca-Cola tocmai a lansat o variantă nouă de băutură. Se numeşte Coca-Cola Clear, a debutat în Japonia şi este… transparentă. Mai mult decât atât vine şi cu zero calorii.
Lumea a poreclit-o „Clear Coke”. iar această băutură a debutat în Japonia pe 11 iunie. În Japonia găsiţi toate trăznăile, de la Cola cu alcool, până la Coca-Cola îngheţată. Din păcate această versiune transparentă este una limitată, doar pentru vara aceasta. Preţul local este de aproximativ 1.05 dolari pentru mărimea mică şi 2.55 dolari pentru sticla mai mare.
A existat şi Crystal Pepsi la un moment dat, dacă tot vorbim de sucuri transparente, sau Tab Clear în State. Crystal Pepsi a fost un eşec la debut, dar pe parcursul timpului a primit o imagine glam şi un statut legendar, revenind în 2015 sau 2016. Coca-Cola a mai experimentat cu băuturi de gen şi în Rusia. Aparent, mareşalul rus Georgi Zhukov a gustat Coca-Cola în timpul celui de-al Doila Război Mondial şi i-a plăcut foarte mult.
Pentru a nu fi sancţionat de Stalin, a cerut o versiune care arată mai mult ca vodka şi nu era aşa neagră. A rezultat o livrare de 50 de cutii de „White Coke” spre Rusia, fără caramel şi colorant. Sticlele erau branduite cu o stea roşie. Coca-Cola Clear are şi o uşoară aromă de lămâie, se pare, plus zero calorii. Gigantul băuturilor a testat peste 50 de versiuni ale băuturii, până să ajungă la cea finală.