Coca-Cola lansează un „abonament” pentru mega fani, care pot gusta mai devreme aromele noi

0
1141

În general nu ne surprinde să aflăm că există programe de Insideri şi Beta Testeri pentru software, dar când auzim aşa ceva la Coca-Cola suntem cel puţin intrigaţi. Coca-Cola a lansat „Insiders Club”, un serviciu pe bază de abonament care îţi permite să deguşti aromele noi înaintea fanilor de rând.

Costă doar 10 dolari pe lună şi primele locuri au fost deja ocupate. Coca-Cola a avut un an excelent la nivel de influenţa în modă şi putere a brandului. Acum îşi atrage fanii hardcore prin acest club select, care va putea încerca peste 20 de băuturi ce se vor lansa în 2020. Pe listă se află apa minerală cu arome AHA, dar şi energizantul Coke Energy, plus numeroase variante de arome noi, de test. Ele vor sosi prin pachet la uşa abonatului premium în fiecare lună.

Coca-Cola vede acest program pilot ca un răspuns pentru ascensiunea e-commerce, dar şi a ediţiei limitate Coca-Cola Cinnamon. Pe lângă oferta cu 10 dolari pe lună, mai este o variantă prepaid de 50 de dolari cu o lună gratuită la pachet. Primele 1000 de sloturi de membri premium au fost deja ocupate, dar vă puteţi alătura listei de aşteptare pe site-ul oficial Coca-Cola, pentru a fi anunţaţi când se deschid locuri noi.

Gigantul băuturilor carbogazoase s-a viralizat recent atunci când a lansat sticle speciale Star Wars, cu săbii laser iluminate prin OLED. Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi de pe Terra, cu peste 500 de branduri de băuturi carbogazoase şi plate şi aproape 3900 de varietăţi şi arome răspândite în 200 de ţări.