Cei de la KFC România au anunţat o schimbare a modului în care îşi duc comenzile clienţilor care optează pentru livrări. Astfel, restaurantul faimos pentru puiul sau prăjit a lansat o versiune nouă a platformei ale de comenzi online plus aplicaţie nouă de mobil.
Clienţii vor regăsi acolo întregul meniu KFC, aşa cum e găsit în restaurantele sale. E disponibil atât pentru comenzi cu ridicare, dar şi livrare, cu aceleaşi preţuri ca în restaurante. Îl veţi găsi în toate oraşele în care brandul e prezent, extinzând în acest mod serviciul de livrare la nivel naţional.
Platforma se poate găsi pe web, pe comanda.kfc.ro, dar şi într-o nouă aplicaţie mobilă, KFC App. Ea se descarcă gratuit din Play Store şi App Store. Aplicaţia mobila oferă acces rapid la întregul meniu KFC, inclusiv categoria de cupoane KFC, care aduce periodic cele mai bune oferte din restaurante, plus cupoane în format digital.
Unele sunt exclusive aplicaţiei mobile, în secţiunea de Oferte #Pebune. A fost optimizat procesul de comandă online cu ridicare, prin localizare rapidă a celui mai apropiat restaurant. A fost extinsă infrastructura de comandă cu livrare la nivel naţional, a fost integrată o metodă de plată online şi au fost realizate îmbunătăţiri semnificative la nivel de UI/UX.
Implementarea noii platforme a fost realizată în parteneriat cu Zitec, folosind platforma de comerţ modulară VTEX, pe care se bazează 2600 de mărci şi retaileri de talie globală. Aplicaţia mobilă KFC este de asemenea securizată, cu autentificare rapidă prin cod unic trimis pe email (OTP), dar şi prin reţele sociale.
Plăţile online sunt securizate prin 3D Secure. KFC App 2.0 va avea o creştere semnificativă a ratei de utilizare a aplicaţiei şi retenţiei în rândul clienţilor KFC, cel puţin aşa anticipează compania.
Link download KFC app:
iOS – download aici
Android- download aici