Producătorul de vinuri Avincis s-a confruntat ca şi multe alte businessuri locale cu efectele pandemiei de Covid-19. Business-ul s-a adaptat totuşi rapid şi a început să mizeze mult pe vânzări online, atât de la parteneri retaileri, cât şi prin magazinul propriu.
Aflăm de la Wall-Street.ro că prima jumătate a anului 2020 a însemnat vânzări similare pentru Avincis cu cele din 2019. Evident, închiderea restaurantelor şi hotelurilor ar fi putut însemna un dezastru pentru orice producător de băuturi. Au fost pierderi şi pentru producătorul din Drăgăşani, dar zona eCommerce a reuşit să compenseze peste aşteptări. Următorul pas? Lansarea propriului magazin online, care va avea loc în septembrie.
Avincis a trecut peste perioada grea fără a apela la şomaj tehnic, chiar dacă livrările sale de vin spre zona HoReCa au fost oprite total în perioada stării de urgenţă. Vinurile destinate acelui segment au început să apară pe rafturile magazinelor. E vorba despre o prezenţă la Mega Image, Auchan, Carrefour, iar odată cu pandemia extinderea în zona online via eMAG, Wine Me, Altex, Vivre, FineStore, BeiCeVrei, Vinexpert şi BeicuStil.
Segmentul de online a crescut cu 200% pentru Avincis de la debutul pandemiei. Din septembrie se lansează magazinul propriu al cramei, care s-a aflat în lucru în această vară şi are ca scop uşurarea descoperirii celor mai potrivite şi apreciate vinuri pentru clienţi. Podgoria Drăgăşani este în spatele apreciatelor vinuri Avincis, având o tradiţie în domeniul vinurilor albe fine, răcoroase, cu aciditate bună. Vinurile roşii din regiune, în special Cabernet Sauvignon şi cele din soiul Negru de Drăgăşani sunt apreciate pe plan local şi internaţional.
Podgoria Drăgăşani are o lungime de 60 km şi se află pe lungul văii Oltului. Aici multiple soiuri au fost adaptate mulţumită Staţiunii de Cercetări pentru Viticultură şi Vinificaţie fondată în 1936 în regiune.