Domeniile Sâmbureşti relansează vinul Chardonnay, cu o campanie orientată spre publicul feminin

0
1238

Domeniile Sâmbureşti au lansat vinul Chardonnay, cu o campanie specială ţintită spre publicul feminin. Se numeşte „Chardonnay, un vin care înţelege femeile”. În ciuda orientării feminine, această licoare este propusă şi pentru a aprinde conversaţia în doi.

Acesta este un vin vanilat şi onctuos, pentru doamne şi domnişoare, plăcut de savurat într-o după amiază leneşă de vară. Chardonnay Domeniile Sâmbureşti este un vin sec, asociat cu expresivitatea, arta şi veselia. Campania de promovare care merge pe aceste valori este realizată de Cohn & Jansen JWT şi este reprezentată prin spotul promoţional de mai jos.

În el vedem mai multe faţete ale femeii, fie elegantă, exuberanta, sportivă sau mai cuminte. În fundal se aude o muzică de jazz, iar finalul invită la consumul de vin alături de cel drag. Chardonnay se remarcă printr-o nuanţă luminoasă galben-aurie şi combină eleganţa cu armonia notelor sale vanilate. Are şi arome de flori albe şi o textură onctuoasă.

Acesta este un hibrid al vinurilor albe franţuzeşti Chardonnay cu tradiţia de la Sâmbureşti, cu istoricul familiei Brătianu şi logofătul Teodosie Rudeanu. Chardonnay-ul de Sâmbureşti din recolta 2018 a fost apreciat şi premiat în ultima vreme. A primit medalia de aur la Concursul Naţional de Vinuri şi Băuturi Alcoolice VINVEST 2019.

A mai primit aurul la Beo Wine Fair Belgard din 2018 pentru anul de recoltă 2018. Podgoriile Domeniile Sâmbureşti au o suprafaţă cultivată de 314 hectare şi se află într-o regiune vinicolă ce ocupă 3 comune, în nordul judeţului Olt.