eMAG se pregăteşte să intre pe piaţa livrărilor de produse alimentare

0
1093

eMAG se pregăteşte de extinderea serviciilor sale, făcând un pas pentru dezvoltarea lui eMAG Retail. A cooptat deja un expert în achiziţii alimentare şi a semnat un aport de capital de 2 milioane de euro. Care e noul proiect? E vorba despre o platformă online de livrare a produselor alimentare.

eMAG l-a recrutat în acest scop pe Ciprian Tănăsescu, fost Manager de Achiziţii la Carrefour România pentru a se ocupa de acest proiect. Ciprian are în CV şi colaborări cu Danone România şi Metro România. eMAG intrase deja într-o zonă în care cocheta cu livrările de produse alimentare. Serviciul său Tazz spre exemplu face livrări de la magazine ca Mega Image şi de la restaurante. eMAG vrea totuşi ceva mai mult şi ar dori să ofere o alternativă la Glovo, care s-a consolidat în 2021 prin achiziţionarea Foodpanda, dar şi la Bringo.

Insideri din industrie afirmă că noul serviciu va semăna mai mult cu Bringo. E vorba despre un serviciu prin care clienţii pot comanda produse alimentare şi să le primeaca acasă în interval scurt. Anul 2020 a fost unul de explozie a cumpărăturilor online în România, ele atingând o valoare de 5.6 miliarde de euro, cu 30% mai mult decât în 2019. Bringo a fost preluată de către Carrefour în 2017 şi a înregistrat în 2020 o creştere a afacerilor, la 47.4 milioane de lei, în condiţiile în care înregistrase 6.8 milioane de lei în 2019.

Revenind la eMAG, trebuie spus că ei colaborează deja cu Mega Image în cadrul eMAG Supermarket. Personal văd această extindere soldându-se şi cu mici supermarketuri eMAG de proximitate, după modelul acelor Pandamart realizate de Foodpanda la Cluj-Napoca şi având succes până acum.