Froo marchează lansarea primelor magazine de proximitate din România; Market-ul de cartier cu de toate, gustări calde și cafea

0
280

În urmă cu doar câteva zile vă informam prin intermediul unui articol despre sosirea Froo în România. Numele poate părea necunoscut, doar că vorbim despre magazine ale brandului polonez Żabka, lansate sub un alt nume local. Ieri, pe data de 12 iunie am participat la evenimentul de lansare oficial din București și revin acum cu toate detaliile de la fața locului!

Pentru început trebuie spus că în ultima lună în București au fost înființate 5 magazine sub brandul Froo. Numele a fost ales pentru piața din România, având același zâmbet în logo, sub literele RO. În Polonia, Żabka are un lanț peste 10000 de magazine, iar local brandul își unește forțele cu DRIM Daniel Distribuție.

 

Vorbim despre magazine de proximitate aici pe care grupul le aduce și în România, având în spate o experiență de peste 25 de ani dobândită pe piața poloneză. Iată ce a declarat Anna Grabowska, Director General Żabka International:

România este o piață importantă în Europa Centrală și de Est, cu o populație de peste 19 milioane de locuitori, ceea ce o face a doua cea mai mare piață de consum din regiune. Profilul de consumator similar cu cel din Polonia și perspectivele de creștere pentru piața din România au făcut din această direcție un pas firesc în extinderea Grupului Żabka. Consumatorii români apreciază magazinele mici, de proximitate, unde pot face cumpărături spontane pentru consumul imediat – motiv pentru care Froo se potrivește bine nevoilor lor, sloganul său fiind „Tot ce ai nevoie, vei găsi la Froo.”

Avem așadar 5 magazine în București, lanț ce va fi extins, dar pentru moment nu există ținte sau așteptări din partea brandului. Se urmărește pentru început testarea pieței și adaptarea, după care se va dezvolta potențialul de creștere.

În magazine vei găsi un sortiment format din peste 80% de mărci românești cunoscute de la furnizori români. Se comercialiează și produse private label precum sandvișuri Tommy Bites. Avem produse de prânz Good Soul și băuturi Barefruit. Vei găsi și gustări calde precum hot dog sau cartofi prăjiți.

Există și cafea în toate magazinele care operează sub bannerul Froo Bistro. Găsești și aparate pentru returnarea SGR. Mai sus ai o galerie cu imagini de la deschiderea magazinului din Calea Moșilor. Mai jos am listat câteva dintre prețurile practicate. Apropo, la achiziții de minimum 20 de lei ai ocazia să învârți roata norocului în fața magazinelor pentru a căștiga premii delicioase.

Produse și oferte Froo:

  • doză Coca-Cola – 3.39 lei
  • Lays – 5.99 lei
  • Bere Ursus – 3.39 lei
  • Meniu cafea + croissant: 6.5 lei
  • Baton ROM: 1.59 lei
  • Băutură caldă cu ciocolată – 5 lei
  • Băutură caldă cu cicolată – 7 lei
  • Americano – 7 lei
  • Americano Large – 5 lei
  • FlatWhite/Caffe Latte/Cappuccino Large – 8 lei
  • FlatWhite/Caffe Latte/Cappuccino – 6 lei
  • Espressor – 4.5 lei
  • Espresso lung/cu lapte – 5.8 lei
  • Cartofi prăjiți – 6 lei
  • Tartină cu brânză – 10 lei
  • Paninin – 10 lei
  • Crocantbox – 12 lei
  • Hot-Dog – 5 lei
  • Chicken strips – 9 lei
  • Churros – 6 lei
  • Kebab – 12 lei
  • Meniu hot dog + suc – 8.99 lei

Am avut ocazia să testez unul dintre sandvișurile sub brand propriu, mai precis cel Tommy Bites Sandvici Cezar, cu pui, bacon și salată. Neașteptat de bun și mult peste ce găsești în benzinării de exemplu. Foarte gustos și prospăt. Am continuat cu o limonadă Barefruit cu Lămâie și Căpșuni, răcoritoare și delicioasă, cu mult conținut de fructe.

Magazinele Froo din București se află la Piața Progresul, pe Liviu Rebreanu și pe Calea Moșilor. Programul zilinc este 6-23.