Glovo împlineşte în această perioadă 3 ani de la debutul din România şi aniversează acest prag cu reduceri speciale pentru utilizatorii de Glovo Prime. Cu această ocazie face şi o recapitulare a pragurilor atinse în această perioadă de existenţă în ţara noastră. Serviciu de livrare la domiciliu a fost cu atât mai util în această perioadă dificilă a pandemiei.
Personal îmi amintesc de perioada când nu aveai de unde să iei Burger King la revenirea sa în România decât prin Glovo. Revenind totuşi la bornele importante atinse, în aceşti 3 ani Glovo a ajuns să livreze în 40 de oraşe din România. Are peste 17.000 de curieri înscrişi în Bucureşti şi 11.000 în provincie. Dintre aceştia 4000 sunt activi în Capitală şi 3000 în provincie. În plus, Glovo desfăşoară parteneriate cu peste 6000 de magazine, restaurante, cafenele şi alte tipuri de companii.
Printre ele se numără Burger King, Kaufland, Starbucks, KFC Delivery, McDonald’s şi multe altele. Utilizatorii Glovo Prime reprezintă 15% din totalul clienţilor, iar ei vor primi reduceri speciale în această perioadă aniversară.
Aflăm şi că în aceşti 3 ani cea mai mare comandă făcută a fost în valoare de 3800 de lei, iar cele mai active 3 oraşe din ţară sunt Cluj, Timişoara şi Bucureşti. Cele mai populare produse? McPuişor, Cheeseburger şi bananele. Şi pentru că noi ne ocupăm cu domeniul culinar, iată cele mai populare restaurante de la care se comandă prin Glovo:
- Trenta Pizza
- Spartan
- Calif
- Dristor Doner
- Mesopotamia
Aceşti 3 ani au adus şi 70 de milioane de produse livrate, în 20 de milioane de livrări şi 250 de milioane de euro valoare tranzacţionată. Planurile de viitor includ o extindere, atât la nivel de noi oraşe, dar şi de adăugarea de noi parteneri în aplicaţie. Se va dezvolta şi divizia Q-Commerce, care reprezintă o parte importantă din angajamentul companiei de a realiza livrări din mai multe categorii. La început de aprilie Glovo obţinea o finanţare de 450 de milioane de euro, îndreptate spre această divizie.