Dacă mai nou concertele şi spectacolele s-au mutat în online, la fel se întâmplă şi cu întâlnirile romantice. Ştiam deja că Tinder pregăteşte întâlniri video, dar acum s-ar pregăti un proiect alături de Glovo, prin care poţi lua masa cu fata pe care vrei să o cucereşti… de la distanţă.
O serie de publicaţii din Spania scriu despre parteneriatul dintre Glovo şi Tinder, dar nu am văzut menţiuni în presa internaţională, deci ar putea fi o promoţie exclusiv spaniolă. Ce ştim sigur e că între 15 mai şi 28 mai Glovo va integra o categorie specială pentru îndrăgostiţi la anumite produse. E vorba despre anumite branduri de băuturi, îngheţată sau dulciuri. Astfel, utilizatorii Tinder le pot cumpăra şi să le trimită celui sau celei pe care vor să o cucerească sau cu care vor lua o cină virtuală.
Vei putea trimite bere, îngheţată, prăjituri, ciocolată şi multe altele. Oferta debutează în Barcelona şi Madrid şi dacă are succes se va extinde. Printre companiile implicate în promoţie se numără Ben & Jerry’s, Nestle Chocolates şi multe altele. Glovo a împlinit recent 2 ani de existenţă în România şi ne-a informat aici câte shaorme şi pizza a livrat la noi. Tinder pe de altă parte a constatat o scădere de utilizatori activi, dar o creştere de număr de swipe-uri.
Cum restaurantele sunt închise cam peste tot, dar şi cinematografele şi barurile, nu prea mai ai pe unde să scoţi o fată la o îngheţată. Rămân doar parcurile, dar în multe ţări şi ele sunt închise. Tinder are peste 6 milioane de abonaţi şi a fost descărcată de 340 de milioane de ori.